Gå til indhold
Racketlife byder dig hjertelig velkommen til Danmarks nye ketcherudbyder - alt i ketchersport
Racketlife byder dig hjertelig velkommen til Danmarks nye ketcherudbyder - alt i ketchersport

Reklamation

Hvis du har købt en vare, der er behæftet med fejl eller mangler, kan du få ombyttet varen. Såfremt varen ikke længere er på lager, kan du ombytte til en anden vare eller få dine penge retur.

Når du har opdaget fejlen, skal reklamationen ske inden for rimelig tid, og du bedes kontakte os hurtigst muligt. Hvis der er tale om en produktionsfejl, opretter vi en reklamationssag, hvor vi i samarbejde med producenten vurderer din sag.

Bemærk at en reklamation ikke kan godkendes, hvis der er tale om fejlagtig brug af varen, eller hvis skaden er opstået som følge af almindeligt slid.  

Ketchersport er fysisk krævende, og udstyr som ketcher/bat og sko slides kontinuerligt. Det er individuelt, hvor hurtigt udstyret bliver slidt, men nedenfor har vi samlet nogle generelle retningslinjer vedrørende slid og holdbarhed. 

Hvor længe kan jeg forvente, at mit padelbat holder? 

Det er meget individuelt, hvor længe udstyr som ketcher og bat holder. Det afhænger blandt andet af følgende faktorer:

  • Hvor ofte du spiller
  • Ketcherens/battets kvalitet
  • Hvordan du opbevarer det 
  • Hvordan du behandler det

Sådan gør du, hvis du har en reklamation

Step 1

Tag billeder af produktet fra alle relevante vinkler. Dvs. front, bag, toppen og siden af rammen, samt close ups af fejlen.

Angiv dit ordrenummer, fulde navn, email og telefonnr., og send det til info@racketlife.dk. Skriv “Reklamation + dit ordrenr.” i emnefeltet.  

Racketlife skal i alle tilfælde have varen, der reklameres over, retur for at reklamationen kan godkendes.

Step 2 

I samarbejde med producenten gennemgår vi din reklamation hurtigst muligt og typisk inden for 1 uge efter modtagelse. Behandlingstiden afhænger i øvrigt af travlhed samt om producenten skal have battet tilsendt til nærmere gennemsyn. Det kan forlænge behandlingstiden. Du vil modtage en email fra os, når vi har modtaget reklamationen. 

Returvarer sendes med GLS til:

Racketlife

Julius Thomsens Gade 7

1974 Frederiksberg C

Du kan få en gratis returlabel fra vores returportal her. Vi betaler fragten i forbindelse med indsendelse af en reklamation.

Du kan også kigge forbi vores fysiske forretning på ovenstående adresse og aflevere produktet til reklamationen.

Godkendt reklamation

Hvis din reklamation godkendes, afsendes en ny vare inden for rimelig tid efter dialogen med dig. Såfremt varen ikke er på lager, tilbyder vi en lignende vare, hvor der tages højde for en evt. prisdifference. Alternativt kan du få pengene retur.

-- subify Snippet Start -->